fbpx
 

Open Day Virtual

Benvingut!

Cada any, a l’Escola Superior de Diseny ESDi obrim les portes a una generació de dissenyadors i creatius que vulguin estudiar a les nostres aules, tallers i labs. Si no pots venir a un dels Open Days físics, o simplement tens la curiositat i vols saber-ho tot sobre la universitat, aquest Open Day Virtual t’ofereix l’oportunitat de conèixer ESDi a fons.

 

Descobreix les instal·lacions, coneix els nostres projectes més interessants i pregunta’ns tots els teus dubtes. T’esperem!

QUEDAT A CASA

Dissabte 25 d’abril tens una oportunitat única de saber-ho tot sobre el Grau Oficial en Disseny o els Cicles Formatius de Grau Superior que oferim a ESDi.

 

Els caps d’estudis de les diferents especialitats del Grau en Disseny i dels diferents CFGS t’explicaran des de casa seva com són els estudis, quin tipus de projectes desenvoluparàs a les assignatures, i tot el que puguis arribar a fer durant els teus anys a ESDi.

 

Connecta’t a la sessió (o sessions si encara no t’has decidit del tot) que més t’interessi i pregunta tots els teus dubtes online. A més, un assessor d’admissions estarà disponible perquè li puguis preguntar sobre el procés de matriculació o el nostre programa de beques i ajuts.

Uneix-te al nostre Open Day Virtual!

Fes clic a la sessió que t’interessi i t’enviarem el link perquè puguis veure’ns des de casa teva el dissabte 25 d’abril a l’hora especificada. (pròximament obrirem inscripcions)

CFGS en Patronatge i Moda / Vestuari a Mida i d'Espectacles: 25/04/20 a les 9:30 h.
Meeting amb Marcel·lí Pérez, coordinador d'EFPA
Reserva la teva plaça!
Grau en Disseny Gràfic / Audiovisual: 25/04/20 a les 11:30 h.
Meeting amb Marianna de Nadal, responsable AEAD Comunicación Visual
Reserva la teva plaça!
Grau en Gestió del Disseny: 25/04/20 a les 13:30 h.
Meeting amb Encarna Ruiz, responsable del departament de Teoria i Anàlisis del Disseny
Reserva la teva plaça!
Grau en Disseny de Moda: 25/04/20 a les 10:30 h.
Meeting amb Miguel González, professor de l'AEAD Moda
Reserva la teva plaça!
Grau en Disseny de Producte / Interiors: 25/04/20 a les 12:30 h.
Meeting amb Ivan Merino, responsable de l'AEAD Producte i Interiors
Reserva la teva plaça!

Tour Virtual

Vols veure ESDi per dins? La nostra universitat està situada en una antiga fàbrica tèxtil de més de 14.000 m2. En aquest tour virtual t’ensenyem els tallers, aules i labs en els quals dissenyaràs i executaràs els teus projectes. I sense moure’t del sofà!

Encara tens dubtes? Estem disponibles per a tu

Si no pots participar en els meetings virtuals del 25 d’abril o encara t’has quedat amb algun dubte que et volta pel cap, tria el dia i la hora que et vagi millor i reuneix-te online amb el nostre equip d’admissions.

 

Si vols tenir una entrevista personal online amb els caps d’estudis dels diferents programes, també podràs tenir-la! Comenta-ho amb l’equip d’admissions i ells s’encarregaran de tot. Estem a la teva disposició!

 

També pots contactar-nos per WhatsApp!

X