Projecte d’Albert Gil Martínez
MOS és un joc de tres eines conformat per forquilla, collera i ganivet. Aquestes tenen com a objectiu provar d’equiparar la velocitat d’ingesta a la velocitat metabòlica pel desenvolupament d’una correcta i adequada digestió.
L’acció de menjar és quelcom imprescindible per garantir la nostra supervivència, és una de les necessitats bàsiques dels éssers vius. Moltes vegades, de forma inconscient i d’altres per falta de temps o per la nostra mala organització, som propensos a menjar massa ràpid i no donem temps a què els mecanismes neurofisiològics de sacietat alimentària reaccioni.
L’objectiu d’aquest sistema és que l’usuari arribi a trencar les estructures i models mentals fixats per generar-ne de nous en acord amb les necessites orgàniques i metabòliques. Així doncs, mitjançant aquest, es prova que l’usuari sigui conscient de la quantitat d’aliments ingerits, revalorar la capacitat orgànica de detecció que hom ha menjat suficient (sacietat), prevenint així la sobresaturació del nostre organisme i conseqüentment evitar malestar físic que podria esdevenir en alteracions o malalties.