Comunicació, Màrqueting i Promoció de Moda – EATM

El Postgrau en Comunicació, Màrqueting i Promoció de Moda t’ensenyarà a orientar el creixement d’una marca. El principal objectiu és formar professionals amb una visió estratègica enfocada en el posicionament i desenvolupament d’una assignatura en l’àmbit on i offline.

 

S’estudiaran mètodes tradicionals i innovadors per arribar al consumidor final i a la premsa nacional i internacional a través de la comunicació visual per mitjà de la imatge, el concepte, la creativitat, la qualitat i els valors de la marca. Per a això, s’analitzarà l’entorn social, econòmic i polític; observar les tendències i conèixer les eines és una de les claus per detectar els canvis propis en la indústria de la moda.

 

Una formació integral en tendències i Branding, sumada a un coneixement sobre la innovació en moda i el funcionament de la indústria, també et permetrà introduir-te al món del fashion journalism, aportant una perspectiva crítica o informativa a lectors i espectadors àvids per saber què els depara la indústria. Comprendre l’entorn de la moda, els seus canvis i les seves possibilitats en un futur et permetrà analitzar des col·leccions de moda i passarel·les internacionals fins a les grans estratègies dels gegants de la indústria.

 

 

Informació de Comunicació, Màrqueting i Promoció de Moda – EATM

Informació

X
X