fbpx

Gestió de la Indústria de la Moda i del Disseny

Igual que les tendències, la indústria de la moda es troba en moviment constant. Els models de negoci caduquen i canvien els mètodes d’apropament a nous perfils de client. Les formes de construir les marques que ja no garanteixen un lloc sòlid en el mercat. Por això, resulta fonamental comptar amb una formació multidisciplinària en gestió de les indústries de la moda i del disseny. Una formació que ajuda a identificar les necessitats  del públic i entreveure las possibilitats que hi ha darrere.

El Màster en Gestió de Moda permet interaccionar creació i innovació amb màrqueting, comunicació i tecnologia. Sense deixar de fer èmfasi en les claus legals, logístiques i econòmiques que articulen tota empresa.

A través d’aquest equilibri, la formació en fashion management es preocupa del producte, el grau d’originalitat i l’eficàcia de l’execució. Però també pel contacte amb el públic, des del moment en què aquest coneix la existència del producte fins el de la seva adquisició. Així mateix, pel fet de comptar amb professionals i executius de nivell, el Màster en Gestió de les Indústries de la Moda i el Disseny atorga una oportunitat de professionalització única per aquells que tinguin desig d’inserir-se en una indústria de especialització en creixement.

gestión-moda

Informació de Gestió de la Indústria de la Moda i del Disseny

Informació

X
X