Gestió de la Indústria de la Moda i del Disseny

Igualment que les tendències, la indústria de la moda es troba en moviment constant. Models de negoci que caduquen, mètodes d’apropament a nous perfils de client, formes de construir les marques que ja no garanteixen un lloc sòlid en el mercat. Por això, comptar amb una formació multidisciplinària en gestió de la indústria de la moda i del disseny és fonamental per a identificar les necessitats  del públic i entreveure las possibilitats que hi ha al seu darrera.

El màster en gestió, en col·laboració amb la multinacional MANGO, et permet interaccionar la creació i la innovació amb el marketing, la comunicació i la tecnologia, sense deixar de fer èmfasi en les claus legals, logístiques i econòmiques que articulen tota empresa.

A través d’aquest equilibri de mirades, la nostra formació en fashion management es preocupa no solament del producte en sí, el seu grau d’originalitat i la eficàcia de la seva execució, sinó també pel contacte amb el públic, des del moment en   que aquest coneix la existència del producte fins el de la seva adquisició. Així mateix, pel fet de comptar amb professionals i executius de nivell, el màster en gestió atorga una oportunitat de professionalització única per aquells que tinguin desig d’inserir-se en una indústria de especialització en creixement.

gestión-moda

Informació de Gestió de la Indústria de la Moda i del Disseny

Informació

X
X