ESDi premiat pel Gremi de la Fusta

Premi, Gremi, Fusta, ESDi

ESDi premiat pel Gremi de la Fusta

L’Escola Superior de Disseny ESDi s’alça amb el Premi en reconeixement al seu suport i col·laboració amb el Gremi de la Fusta de Sabadell i Comarca

El divendres 24 de març van tenir lloc dos esdeveniments rellevants en el Gremi de la Fusta: la XXIXà edició del Concurs d’estudiants de Fusta i Moble de Catalunya a l’Escola Industrial i el sopar anual de Sant Josep del Gremi de la Fusta de Sabadell i Comarca.

Per una banda, ESDi va protagonitzar la XXIXà edició del Concurs d’estudiants de Fusta i Moble de Catalunya a l’Escola Industrial de Sabadell. 

El certamen va consistir en dissenyar un ampoller de fusta a partir del model realitzat pels alumnes d’ESDi. Durant quatre hores, els estudiants de cicles formatius de diferents centres de Catalunya van haver de dibuixar l’ampoller i montar-lo. En el concurs es va valorar en si l’alumne acabava o no el disseny durant el timing establert. A part, també es van valorar altres mesures per part del jurat, comentà Jordi Sanchis, cap del Departament de Fusta i Moble de l’Escola Industrial. 

Estudiants, ESDi, Fusta, Concurs
© Imatges del Gremi de la Fusta Sabadell i Comarca
Estudiants, ESDi, Fusta, Concurs
© Imatges del Gremi de la Fusta Sabadell i Comarca

D’altra banda, a la nit del mateix divendres, el Gremi de la Fusta de Sabadell i Comarca va convidar a les empreses agremiades al Sopar de Germanor 2023 de Sant Josep a l’Hotel Verdi.

Davant els 150 assistents, Katia Botta, Presidenta del Gremi de la Fusta de Sabadell i Comarca, va lliurar a Georgina Bombardó, Directora General de ESDi, el premi en reconeixement de l’escola al suport i col·laboració amb el Gremi. A més, va dirigir unes paraules en nom de tots el guardonats de la nit donant valor a la visualització d’aquest reconeixement.

Directora, Premi, ESDi, Gremi, Fusta
© Imatges del Gremi de la Fusta Sabadell i Comarca
Directora, Premi, ESDi, Gremi, Fusta
© Imatges del Gremi de la Fusta Sabadell i Comarca