fbpx

El professor Juan Carlos Grao llança una marca de moda masculina

grao, marca moda masculina, menswear, juan carlos grao

El professor Juan Carlos Grao llança una marca de moda masculina

Juan Carlos Grao, graduat en Disseny menció en Moda per ESDi i professor dels Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS) en Patronatge i Moda, Vestuari a Mesura i d’Espectacles i Estilisme d’Indumentària, acaba de llançar la marca de moda masculina GRAO.

Després d’haver treballat en els estudis de Loewe, Celine, Louis Vuitton, Carolina Herrera i Burberry, Juan Carlos decideix al costat de María Bordas (també professora dels CFGS d’ESDi) llançar GRAO, una col·lecció de peces fetes sobre comanda, de manera sostenible.

Les peces es confeccionen a Espanya, una a una, amb l’experiència d’un equip d’artesans especialitzats en els més alts estàndards del saber fer del luxe.

GRAO defensa una filosofia de tradició-artesanal davant de la modernitat i la producció en massa; són col·leccions curtes fetes amb una meticulosa dedicació. Combinen línies rigoroses, un bon tall, records de peces tradicionals i icòniques, sastreria i peces influenciades pel workwear, amb detalls inspirats en la naturalesa i la comoditat del streetwear. Sofisticades però despreocupades i elaborades amb materials d’origen natural de manera responsable.

grao, marca moda masculina, menswear, patronaje, diseño de moda, juan carlos grao
grao, marca moda masculina, menswear, patronaje, diseño de moda, juan carlos grao
grao, marca moda masculina, menswear, patronaje, diseño de moda, juan carlos grao
grao, marca moda masculina, menswear, patronaje, diseño de moda, juan carlos grao
Tot i que són peces per a home, les siluetes són versàtils, s’inspiren en clàssics icònics i atreuen a un públic ampli. Els seus patrons són clàssics i renovats; duradors en el temps. Estan fets i dissenyats per a ser utilitzats durant tota la vida abans de passar a la següent generació.

GRAO reflecteix la manera de vida dels que aprecien la moda com un valor de l’expressió cultural i social, que reflexionen sobre el seu consum i la recuperació de l’essència de la moda i que estan segurs que l’estil de les seves peces ha de ser versàtil i durador en el temps. És una manera de consumir moda que implica comprar amb moderació, conservar les peces favorites i passar-les sense data de caducitat. Et sents tan còmode amb elles que vols conservar-les i portar-les tota la vida.

Les imatges del primer lookbook i campanya de GRAO (col·lecció Botanicals) estan fotografiades en l’edifici contigu a ESDi, el qual albergarà un projecte de coworking i coliving destinat a emprenedors del sector del disseny. A continuació us deixem amb el making-of del shooting.

jcgrao.com
@juancarlosgrao


X