Dos projectes de Disseny Gràfic seleccionats per als Premis LAUS 2018

Dos projectes de Disseny Gràfic seleccionats per als Premis LAUS 2018

De la representació gràfica de la prolífica carrera d’un comediant al desenvolupament de la identitat corporativa d’una marca de roba. Aquestes són les temàtiques dels projectes de Gerard Arderius i Roger Fonts, alumni ESDi finalistes en la 48ª edició dels premis ADG Laus.

En el cas de Arderius, es tracta d’una recuperació de la figura de l’humorista català Eugenio que busca captar la seva essència i aconseguir, a través de la síntesi, la mínima expressió del seu estil còmic. Per aconseguir-ho, Arderius va desenvolupar la transcripció/reinterpretació d’un cassetted’acudits i pòsters amb síntesis gràfiques d’alguns d’ells.

Fonts, per la seva banda, va ser destacat pel seu projecte Original Apparel Kids, que desenvolupa la identitat corporativa d’una marca de roba amb la finalitat d’implementar-la al mercat. A través de diferents suports i aplicacions, la proposta no solament respon a les necessitats gràfiques de la marca, sinó que també li ofereix possibilitats corporatives.

El lliurament de premis, orientats a professionals del grafisme, la publicitat i la comunicació, es realitzarà en una trobada el 8 de juny, on es revelaran els guanyadors dels Grand Laus, Or Laus i Laus Aporta-FundacióBanc Sabadell, així com del Laus d’Honor a la trajectòria professional i del Laus Empreses i Entitats.



X
X