Alumnes de Disseny Gràfic exposen els seus projectes d’identitat en l’estudi Art of Many

artofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identitat, branding

Alumnes de Disseny Gràfic exposen els seus projectes d’identitat en l’estudi Art of Many

El passat 27 de novembre varis alumnes de l’assignatura Projectes III del Grau en Disseny menció en Gràfic van tenir l’oportunitat de presentar els seus projectes d’identitat en el reconegut estudi barceloní Art of Many. Les propostes seleccionades van ser:

  • “MAO”, una marca de joies artesanals fetes a Portugal de forma local. El projecte de l’alumna Aitana Kugelerestà basat en els conceptes de senzillesa, elegància, naturalesa i autenticitat.

 

artofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, brandingartofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, branding

 

 

 

 

 

 

 

  • “strombolis”, empresa artesanal que confecciona pajarites basades en el Neorrealisme italià. Un proyecte creat per Albert Margalef, amb el cinema com a gran referent i protagonista tant de tots els models de producte com l’estratègia de branding dissenyada.

 

artofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, brandingartofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, branding

 

 

 

 

 

 

  • “feeling playful”, una marca de roba interior i bany per a dones millenial amb caràcter, humor i sensibilitat. Amb l’elecció d’aquest nom i el disseny de la seva identitat gràfica, l’alumna Elisabet Tobias ha volgut donar una sensació d’equilibri entre sentiment i diversió.

 

artofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, brandingartofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, branding

 

 

 

 

 

 

 

  • “FREYJA”, una marca d’ulleres dissenyada a Noruega i dirigida a dones fortes, independents i empoderades. Nuria Cobos és l’autora d’aquest projecte, la qual ha volgut transmetre una comunicació provocativa, informal i amb connotacions positives.

 

artofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, brandingartofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, branding

 

 

 

 

 

 

 

  • “HAISHO”, un naming que mescla el concepte haiku i el producte shoe. L’alumna Gemma Carreras ha volgut expressar desafiament urbà, naturalesa, creativitat, honestedat, cultura, adaptació, valentia i força amb el branding d’aquesta marca de calçat.

 

artofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, brandingartofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, branding

 

 

 

 

 

 

 

  • “SLANG”, una proposta d’Andrea Màrquez per a dones atrevidas i amb passió per la moda. Roba urbana per fer street style, que descriu moviment, tràfic, naturalitat i tendència.

 

artofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, branding

artofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, branding

 

 

 

 

 

 

 

  • “B-SITE”, un projecte de Carla Moreno per a una marca d’estil urbà i enfocada als nous moviments en els nuclis de les ciutats. Tenint en compte l’originalitat, versatilitat, valentia i caràcter d’aquests moviments, l’alumna ha dissenyat una imatge basada en termes com glitch, png, ms-dos o vhs.

 

artofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, brandingartofmany, estudio diseño, diseño gráfico, identidad, branding

 

 

 

 

 

 

 

Felicitats a tots els alumnes pels seus excel·lents treballs i presentacions!

 



X
X