DiseƱa moda virtual
en CLO 3D. Amb @zererastudio

Curs centrat en la digitalització de processos tradicionals de la moda. Aprèn a desenvolupar virtualment els teus dissenys amb el programa CLO 3D i a explotar totes les possibilitats d'aquesta eina.

22 Novembre 2023

Inici

9 hores

Durada

De 16h a 19h

Horari

No

Coneixements previs requerits

ESDi Sabadell

PRESENCIAL

199 €

PREU

Introducció

CLO 3D és el programari de disseny de peces en 3D més avançat tècnicament, intuïtiu i cohesionat del món. Utilitzat per dissenyadors, petites empreses i titans de la indústria de la moda per a aconseguir un flux de treball digital sense fissures.

En aquest curs impartit per les dissenyadores de la marca ZER ERA aprendrƠs a dissenyar peces virtuals i patrons digitals amb el programari CLO 3D, aixƭ com tambƩ rebrƠs nocions dels programes Rhinoceros 3D i Cura.

ZER ERA són Ane Castro i NĆŗria Costa, dissenyadores Graduades en Disseny esment Moda per ESDi. Amb la seva marca volen trencar amb la temporalitat de la moda oferint peces urbanes, transformables, adaptables i sostenibles amb una estĆØtica simple i divertida. Tenen una lĆ­nia de recerca tĆØxtil on usen tĆØcniques de fabricació digital i desenvolupen teixits en 3 dimensions que els permeten generar peces sense residus. Aquesta iniciativa ha estat premiada per diverses plataformes d’innovació i sostenibilitat.

El curs s’impartirĆ  els dijous, de 16.00 a 19:00h, de manera presencial a ESDi (Sabadell). Concretament els dies:

  • Novembre: 22 i 29
  • Desembre: 15

Dirigit a

Aquest curs estĆ  dirigit a totes les persones interessades en el disseny de moda, que vulguin aprendre a desenvolupar peces virtuals i patrons digitals. Ɖs recomanable comptar amb nocions bĆ siques de disseny de moda, patronatge i Ćŗs d’eines com Illustrator i Photoshop.

AprendrĆ s a

Continguts

Introducció de l’eina CLO3D i les seves possibilitats. Crearem el nostre avatar personalitzat amb el qual treballarem durant tot el projecte L’alumna realitzarĆ  els primers traƧos i patrons en la finestra de patronatge 2D de l’eina (treballarĆ  amb les eines de traƧ i de modificació de dibuix). Aprendrem a colĀ·locar les peces traƧades al voltant de l’avatar.

ConeixerĆ s les diferents maneres de confeccionar les peces i de crear les primeres peces de roba virtuals. ColĀ·locarem diferents teixits en el seu disseny i aplicarem diferentsĀ printsĀ personalitzats en ell. Introduirem diferents fornitures que podrem colĀ·locar en els dissenys.

Treballarem d’una forma mĆ©s extensa i profunda els acabats i fornitures. Acabarem de preparar el nostre disseny final i crearem un render digital del nostre disseny (un amb l’avatar i l’altre sense l’avatar). Finalitzarem el curs amb un look / peƧa creat digitalment, els seus patrons i el seu render virtual.

Preparats/des per comenƧar?

Emplena el formulari o contacta'ns per WhatsApp: