Dissenya moda virtual
EN CLO 3D. Amb @zererastudio

Curs centrat en la digitalització de processos tradicionals de la moda. Aprèn a desenvolupar virtualment els teus dissenys amb el programa CLO 3D i a explotar totes les possibilitats d'aquesta eina.

13 d'abril 2023

Inici

12 hores

Durada

Dijous,
de 15h a 18h

Horari

Si

Coneixements previs requerits

ESDi Sabadell

PRESENCIAL

265 €

PRECIO

Introducció

CLO 3D és el programari de disseny de peces en 3D més avançat tècnicament, intuïtiu i cohesionat del món. Utilitzat per dissenyadors, petites empreses i titans de la indústria de la moda per a aconseguir un flux de treball digital sense fissures.

En aquest curs impartit per les dissenyadores de la marca ZER ERA aprendràs a dissenyar peces virtuals i patrons digitals amb el programari CLO 3D, així com també rebràs nocions dels programes Rhinoceros 3D i Cura.

ZER ERA són Ane Castro i Núria Costa, dissenyadores Graduades en Disseny esment Moda per ESDi. Amb la seva marca volen trencar amb la temporalitat de la moda oferint peces urbanes, transformables, adaptables i sostenibles amb una estètica simple i divertida. Tenen una línia de recerca tèxtil on usen tècniques de fabricació digital i desenvolupen teixits en 3 dimensions que els permeten generar peces sense residus. Aquesta iniciativa ha estat premiada per diverses plataformes d’innovació i sostenibilitat.

Dirigit a

Aquest curs està dirigit a totes les persones interessades en el disseny de moda, que vulguin aprendre a desenvolupar peces virtuals i patrons digitals. És necessari comptar amb nocions bàsiques de disseny de moda, patronatge i ús d’eines com Illustrator i Photoshop.

OBJEtIVOS

Preparats/des per començar?

Rellena el formulario o contáctanos por WhatsApp:

X