Cursos d’Estiu ESDi: UI/UX, Food Design, Design Thinking i més

gestion-del-diseño

Cursos d’Estiu ESDi: UI/UX, Food Design, Design Thinking i més

 

Des d’ESDi t’oferim una sèrie de cursos perquè aquest estiu puguis continuar formant-te en Disseny: Food Design, UI/UX, Il·lustració, Design Thinking i botigues format pop-up

 

360º Video Production

Durada: 20 horas

Dates i horaris: del 9 al 13 de juliol, de 10:00 a 14:00 hores

Professors: Carlos Anselmo, Clàudia Pla, Marianna de Nadal

Preu: 320 euros, amb 25% de descompte per a alumnes i alumni ESDi

Usuaris actius. Experiències d’immersió. Relats interactius. Aquestes són les claus dels vídeos en 360º, una de les tendències audiovisuals que més han aconseguit despertar la participació dels espectadors i la seva empatia. Si bé la tendència ha pogut difondre’s en els últims temps, la producció d’aquest tipus de vídeo sol requerir eines no necessàriament a l’abast de la mà. Per això, el nostre taller d’estiu de vídeos 360º t’acosta tot el que precisis per a gravar, editar i postproduir aquest tipus de peces, també presentant-te exemples dels nostres propis alumni, com és el cas de Stalker, un curt de suspens d’Alejandro Palomes, seleccionat pel Clúster Audiovisual de Catalunya. El taller constarà de tres etapes, una primera de registre amb càmera 360º, una segona d’edició amb Adobe Premiere Pro, i una tercera de postproducció, després de la qual podràs tenir una experiència de visualització de Realitat Virtual del teu propi clip.

Modeling & 3D Printing: Exploring possibilities

Durada: 20 hores

Dates i horaris: del 25 al 29 de juny, de 16 a 20h

Preu: 280 euros, amb 25% de descompte per a alumnes i alumni ESDi

Professor: Tomás Martín

En uns pocs anys, la impressió 3D ha trobat el seu lloc en àmbits dispars del disseny, tant en el decoratiu com en el teòric. A través d’aquest taller, podràs aprendre el ús bàsic d’una impressora 3D i començaràs a conèixer l’univers de possibilitats que et permetrà explorar, donant-te potencialitats dins del món dels complements, el calçat, l’interiorisme, el disseny de producte i més.

 

 

Disseny UI/UX: experiències d’èxit per a usuaris

Durada: 12 hores

Dates i horaris: del 2 al 5 de juliol, de 17:30 a 20:30 hores

Preu: 180 euros, amb 25% de descompte per a alumnes i alumni

Professors: Eduardo Huerta

Avui dia és impensable dissenyar sense tenir en compte l’experiència dels usuaris, especialment en els entorns digitals, sigui que prenguin en el desktop o les apps com a plataforma. Per considerar aquesta clau i generar dissenys eficients i atractius, per tant, s’han de conèixer les característiques i les necessitats de dites usuàries, així com les oportunitats de negoci que el client vol explorar. En aquest curs s’ensenyaran les bases del Disseny centrat en l’usuari i s’anirà des de la definició estratègica fins a la prova de disseny, explorant les diferents metodologies i tècniques d’un projecte de disseny UI/UX. Generar solucions per als usuaris, estar al tant dels requeriments de negoci habituals al mercat i el treball des de la pràctica ajudaran al participant a comprendre totes les etapes que ha de travessar una interfície abans d’arribar a les mans d’un usuari.

(Aquest curs requereix un mínim d’alumnes per a la seva realització)

 

 

Design Thinking: construint projectes de valor

Durada: 12 hores

Dates i horaris: del 9 al 12 de juliol, de 17:30 a 20:30 hores

Preu: 180 euros, amb 25% de descompte per a alumni i alumnos

Professors: Eduardo Huerta

“Assaig i error” no és solament un dir. És un enfocament que ha ajudat al disseny, tant en el pràctic com en la recerca teòrica, a buscar resposta a problemes humans a nivell de productes, bens i serveis. Treballant des de l’empatia, la creativitat i la construcció i la prova de prototips, el Design Thinking pren la creativitat i la sensibilitat del dissenyador com a recurs per identificar oportunitats amagades en el dia a dia i convertir-les en preguntes o problemes de disseny. D’aquesta forma, comprendre a l’usuari, observar-ho, generar un “usuari tipus”, idear, fer prototips i provar són els punts que constitueixen una metodologia que busca canviar la labor en disseny

(Aquest curs requereix un mínim d’alumnes per a la seva realització)

 

 

Pa-Ciència: Smart-Bread Design (FoodDesign)

Durada: 16 hores

Dates i horaris: del 2 al 5 de juliol, de 9:30 a 13:30 hores

Preu: 280 euros, amb 25% de descompte per a alumnos i alumni

Professors: Iván Merino, Sergi Freixes i Juan Ignacio de Creix

Un element tan senzill i quotidià com el pa en realitat oculta un món de possibilitats estètiques i de disseny. Partint des del FoodDesign, el taller farà un recorregut per la història, la recerca i l’experimentació amb la materia per realitzar propostes reals a nivell de prototip. L’art, el disseny, la ciència i la tecnologia s’uneixen en una proposta de naturalesa gastronòmica que treballarà amb ingredients saludables, medicinals, formes i assemblatges i fins i tot disseny intel·ligent.

(Aquest curs requereix un mínim d’alumnes per a la seva realització)

 

 

Cos i moviment. Taller de Dibuix

Durada: 15 hores

Dates i horaris: del 2 al 6 de juliol, de 15:00 a 18 hores

Preu: 225 euros, amb 25% de descompte per a alumnes i alumni

Professors: Cristina Pérez

Cada il·lustrador té un estil que ho caracteritza, però, més enllà d’aquests llenguatges i instruments específics, existeix una sèrie de tècniques i coneixements bàsics a partir dels quals es construeix la creativitat pròpia. Aquest taller, per tant, busca transmetre aquestes eines treballant sobre la figura humana, incorporant conceptes de composició, de materials i de tècniques, com per permetre-li a l’estudiant bolcar la seva veu en el paper.

(Aquest curs requereix un mínim d’alumnes per a la seva realització)

 

 

Crea una experiència, crea una pop-up

Durada: 16 hores

Dates i horaris: del 2 al 5 de juliol, de 16:00 a 20:00 hores

Preu: 240 euros, amb 25% de descompte per a alumnes i alumni

Professors: Susana Aristoy, Filena Di Tommaso

Fa alguns anys, dissenyadors i xefs de Nova York i de Londres van voler trobar alternatives espacials per exposar els seus treballs i no trobar-se lligats a costos fixos de lloguer. D’aquesta inquietud van néixer les tendeixis format pop-up, espais naturalment itinerants i temporals que aposten a una experiència de consumidor diferent, més atractiva i exclusiva. El taller buscarà introduir als alumnes en aquest format de tenda, demostrant la seva aplicabilitat no només a la venda de productes, sinó també a la divulgació de continguts culturals, indagant també en aspectes com el branding, la viralitat i la implicació de clients o públic.

(Aquest curs requereix un mínim d’alumnes per a la seva realització)

 

  • D'acord a la disposició de la llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal (GDPR), vigent des del 25 de maig del 2018, informem que les dades obtingudes en el formulari són utilitzats per la Fundació del Disseny Tèxtil FUNDIT amb finalitats comercials i informatius i també són cedits a la Universitat Ramon Llull, a la qual ESDi està adscrita. Ens comprometem a mantenir total privadesa de la informació i podràs donar-te de baixa o actualitzar la informació contactant-te amb el Responsable de la Protecció de Dades enviant un correu a dataprotection@esdi.edu.es. En aceptar, aquestes consents del tractament de les teves dades per part de ESDi.


X
X