Archive

Darrera dels objectes que fem servir en el nostre dia a dia, des del més simple al més complex, hi ha un procés que va des de la ideació inicial al llançament al mercat, passant per múltiples rondes de proves i prototipats. En cada una...

En un món en el que la cultura visual envaeix la nostra quotidianitat, el rol del disseny gràfic es consolida com un dels pilars de la comunicació. Sigui en projectes de naturalesa artística o vinculats al camp empresarial o institucional, el dissenyador gràfic ha de...

Unir els coneixements de les diferents especialitats del disseny (gràfic, producte, audiovisual, interiors i moda) amb un management eficient dels cicles de vida d’obres i productes, així com dels Canals de comunicació, és la fórmula fonamental de la Gestió del Disseny (Integració Multidisciplinària del Disseny).Si...

A mesura que creix la preocupació per la funcionalitat i l’estètica dels espais domèstics i comercials, els professionals del disseny d’interiors han d’adaptar-se, cada vegada més, a les demandes tecnològiques, ergonòmiques i de sostenibilitat de la industria. Per aconseguir aquest perfil, la formació en Disseny d’Interiors...

Des de fa diversos anys, gran part del nostre oci, el nostre accés a la informació i, fins i tot, el nostre aprenentatge es manifesten en format audiovisual. No obstant això, davant la pluralitat de propostes i la multiplicació constant de les tecnologies, l’estudiant de...

Per a un professional del Disseny de Moda, els coneixements tècnics, tecnològics, d’il·lustració i de patronatge són els pilars sobre els quals es pensa i s’executa qualsevol producció creativa.Per a desenvolupar-te en aquest camp, per tant, necessites conjugar la creativitat i dedicació amb aprenentatges que...

X
X