Campus d’Estiu – Workshop “Univers moda i recursos creatius”

La moda no és només el disseny de robes. És predicció de tendències. És estilisme. És gestió d’esdeveniments i de canals de comunicació. És innovació. A través del nostre Curs d’Estiu “Univers Moda i Recursos Creatius” busquem, al llarg de dues setmanes, donar-te un coneixement que sigui tant transversal com profund, per així introduir-te en els aspectes creatius, comunicatius i comercials de la moda.

 

Així, a través del nostre eix Barcelona-Sabadell, obtindràs un desenvolupament professional que et permetrà portar endavant tasques d’assessorament o inspiració vinculades a marques de roba, estilistes, personal shoppers i mitjans de comunicació, també treballant des del marketing, el branding i les passarel•les.

fitxa

_ durada: 2 setmanes // 40 hores
_ dates: del 2 al 13 de julio
_ horari: de 10:00h a 14:15h
_ preu: 560 euros (alumnes i alumnni ESDi i EATM compten amb un descompte del 15%)

dirigit a

Interessats en introduir-se, profunditzar i actualitzar coneixements en les distintes especialitats en l’àmbit de la moda, sense necessitat de formació prèvia. El taller està especialment orientat a estudiants i professionals que no provinguin del sector moda, però desitgen fer nar un salt en la seva orientació laboral o aplicar nous coneixements al seu camp.

metodologia

_Classes i conferències presencials amb experts
_Visites a showrooms i ateliers de creadors i experts en comunicació, tendències i distribució de moda
_Taller de creativitat a càrrec dels dissenyadors Xavier Zazo i Clara Brull, de Zazo & Brull

experts

_Direcció i coordinació: Nuria Mora – 080 Barcelona Fashion
_Antonio Miró
_Xavier Zazo i Clara Brull, dissenyadors de Zazo & Brull
_Dolors Giró, professora de Moda ESDi
_Gemma Armengol, fundadora de White Line
_Sylvia Calvo, presidenta de l’Associació Moda Sostenible BCN

programa

  • 1.Tendències i Branding:

    _ Introducció: una mirada a la història de les tendències fins a l’arribada del prêt-à-porter
    _Recerca inicial: previsió de tendències. El concepte i la marca.

  • 2.Immersió en la col•lecció:

    _Recerca creativa i tècnica
    _Processos i timings en la creació d’una col•lecció, producció i servei.
    _Revisió de col•leccions de prêt-à-porter de dona, home, infantils i premamà
    _Teixits i materials
    _Carta de color
    _Sostenibilitat i cuida del mitja ambient. Traçabilitat de la peça. Economia circular

  • 3.Comunicació i marketing:

    _Pla de comunicació, RRPP, marketing
    _Estilisme
    _Plataformes de moda. Passarel•les i esdeveniments

  • 4.Àrea comercial

    _Presentació i distribució de col•leccions
    _Personal Shopper
    _Fires de moda
    _Retail, e-commerce i sistemes omnicanal
    _Innovació: cerca de noves fórmules. Globalització de la moda. Crowdfunding i innovació en la finançament i distribució de productes.

  • 5. Taller de recursos creatius, a càrrec dels dissenyadors Xavier Zazo i Clara Brull, de Zazo & Brull

  • 6. Assajos en metodologia de disseny (ESDI Sabadell)

inscriu-te

X
X