Campus d’Estiu – Workshop “Univers moda i recursos creatius”

La moda no és només el disseny de robes. És predicció de tendències. És estilisme. És gestió d’esdeveniments i de canals de comunicació. És innovació. A través del nostre Curs d’Estiu “Univers Moda i Recursos Creatius” busquem, al llarg de dues setmanes, donar-te un coneixement que sigui tant transversal com profund, per així introduir-te en els aspectes creatius, comunicatius i comercials de la moda.

 

Així, a través del nostre eix Barcelona-Sabadell, obtindràs un desenvolupament professional que et permetrà portar endavant tasques d’assessorament o inspiració vinculades a marques de roba, estilistes, personal shoppers i mitjans de comunicació, també treballant des del marketing, el branding i les passarel•les.

 

Coneix els nostres altres cursos d'estiu de Moda

fitxa

_ durada: 2 setmanes // 40 hores
_ dates: del 2 al 13 de julio
_ horari: de 10:00h a 14:15h
_ preu: 560 euros (alumnes i alumnni ESDi i EATM compten amb un descompte del 25%)

Per a alumnes ESDi, aquest curs equival a 1 crèdit ECTS.

dirigit a

Interessats en introduir-se, profunditzar i actualitzar coneixements en les distintes especialitats en l’àmbit de la moda, sense necessitat de formació prèvia. El taller està especialment orientat a estudiants i professionals que no provinguin del sector moda, però desitgen fer nar un salt en la seva orientació laboral o aplicar nous coneixements al seu camp.

metodologia

_Classes i conferències presencials amb experts
_Visites a showrooms i ateliers de creadors i experts en comunicació, tendències i distribució de moda
_Taller de creativitat a càrrec dels dissenyadors Xavier Zazo i Clara Brull, de Zazo & Brull

experts

_Direcció i coordinació: Nuria Mora – 080 Barcelona Fashion
_Antonio Miró
_Xavier Zazo i Clara Brull, dissenyadors de Zazo & Brull
_Dolors Giró, professora de Moda ESDi
_Gemma Armengol, fundadora de White Line
_Sylvia Calvo, presidenta de l’Associació Moda Sostenible BCN

programa

  • 1.Tendències i Branding:

    _ Introducció: una mirada a la història de les tendències fins a l’arribada del prêt-à-porter
    _Recerca inicial: previsió de tendències. El concepte i la marca.

  • 2.Immersió en la col•lecció:

    _Recerca creativa i tècnica
    _Processos i timings en la creació d’una col•lecció, producció i servei.
    _Revisió de col•leccions de prêt-à-porter de dona, home, infantils i premamà
    _Teixits i materials
    _Carta de color
    _Sostenibilitat i cuida del mitja ambient. Traçabilitat de la peça. Economia circular

  • 3.Comunicació i marketing:

    _Pla de comunicació, RRPP, marketing
    _Estilisme
    _Plataformes de moda. Passarel•les i esdeveniments

  • 4.Àrea comercial

    _Presentació i distribució de col•leccions
    _Personal Shopper
    _Fires de moda
    _Retail, e-commerce i sistemes omnicanal
    _Innovació: cerca de noves fórmules. Globalització de la moda. Crowdfunding i innovació en la finançament i distribució de productes.

  • 5. Taller de recursos creatius, a càrrec dels dissenyadors Xavier Zazo i Clara Brull, de Zazo & Brull

  • 6. Assajos en metodologia de disseny (ESDI Sabadell)

inscriu-te

  • D'acord a la disposició de la llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal (GDPR), vigent des del 25 de maig del 2018, informem que les dades obtingudes en el formulari són utilitzats per la Fundació del Disseny Tèxtil FUNDIT amb finalitats comercials i informatius i també són cedits a la Universitat Ramon Llull, a la qual ESDi està adscrita. Ens comprometem a mantenir total privadesa de la informació i podràs donar-te de baixa o actualitzar la informació contactant-te amb el Responsable de la Protecció de Dades enviant un correu a dataprotection@esdi.edu.es. En aceptar, aquestes consents del tractament de les teves dades per part de ESDi.
X
X